SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

The Undefined undefine w aramin.net
Pon, 1 Lis 2004, 16:10:52 CET

On Mon, Nov 01, 2004 at 12:32:40PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Jak masz mało miejsca, to ją sobie wyłącz. PLD jest dla zaawansowanych
> użytkowników, a nie ciemnoty, która używa nieskonfigurowanego
> oprogramowania.
wiec jak ktos bedzie chcial to moze sobie skonfigurowac na wieczne
trzymanie smieci plus automatyczny backup.

> Analfabetyzm wtórny, biedactwo... To powtórzę: do kopii zapasowych też
> się nie zagląda, dopóki nie są potrzebne. Do tej poczty nie będę
chcesz powiedziec ze pld automatycznie tworzy kopie zapasowe calego
systemu, na dodatek bez zadnego rotowania? Takie "trzymane wiecznie"?

bo tutaj mamy dokladnie taka sytuacje. Ktora moim zdaniem nie powinna
miec miejsca w _domyslnej_ instalacji.
Jak ktos chce - czemu nie, niech sobie robi backup systemu co 2 godziny
w /var/gdzies/tam. Ale niech takiego zachowania nie bedzie jako
"domyslne" w pld ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała