SPECS: tmpwatch.spec - rel 9 - expanded pl description - default c...

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 2 Lis 2004, 14:51:47 CET

On Tue, Nov 02, 2004 at 02:29:28PM +0100, Tomasz Pala wrote:

> Tylko w określonych przypadkach (np. wirusy nie odbijają się, jeśli są
owszem.
ale w okreslonym przypadku, gdy jest to spam o "spamowatosci" nie
wiekszej niż cutoff_level (raczej rzadkie w przypadku normalnych
wiadomości...) pójdzie bounce. Więc osoba wysyłająca dowie się że jej
mail nie doszedł.
zgadza się?
tak więc poczta nie trafi w próżnię.

> ...w granicach błędu statystycznego. Spam - nie jest zupełnie.
przy dostatecznie wysokim poziomie cutoff_level także można go traktowac
jako "błąd statystyczny". A przy niższym osoba wysylajaca zostanie
powiadomiona o tym ze jej mail nie dotarl.

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała