SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 2 Lis 2004, 17:05:45 CET

On Tue, 2 Nov 2004, blues wrote:
> Author: blues                        Date: Tue Nov  2 15:57:39 2004 GMT
> Module: SOURCES                       Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - I don't have time for such non-important things... pitty, it should be
>   default on...
> ---- Files affected:
> SOURCES:
>    tmpwatch.sysconfig (1.2 -> 1.3)
>
> ---- Diffs:
[...]
> -AMAVIS_QUARANTINE="1440"
> +AMAVIS_QUARANTINE="0"
[...]

Wyłączyłem to z podstawowego powodu - nie mam czasu ani ochoty tego
przepychać i walczyć o to.

Nie zmienia to mojej opinii, że by-default to powinno być "on"... z jakim
czasem usuwania to już do ustalenia (powiedzmy - pół roku, rok, mniej
ważne).

Niemniej - uwagi z tej dyskusji, którą przeciągnąłem trochę celowo ;)
- niektóre osoby(TM) zamiast próbować rozmawiać zaczynają wyciągać
  argumenty z poziomu bruku i wyzywać od imbecyli, etc, etc... Nie wiem
  czy zdajecie sobie sprawę, ale to niczemu nie służy, powoduje tylko brak
  rozmowy technicznej i przejście na personalia. Tego chcecie?
- reakcja na tą zmianę trochę mnie zaskoczyła. Wydawało mi się oczywiste
  znaczenie słowa "kwarantanna". Dodałem 50% i powstało 60 dni... Widać
  niektórzy traktuje to zupełnie inaczej i me jeszcze pretensje.
  Nieładnie.
- poraził mnie natomiast poziom agresji niektórych osób...

To tak tytułem podsumowania. Nie zamierzam na ten temat dyskutować. EOT.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost