SPECS: tmpwatch.spec - trigger with banner

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 2 Lis 2004, 17:28:48 CET

On Tue, Nov 02, 2004 at 16:45:36 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Masz lepszą metodę?

Były omawiane i jakieś zaczątki w repo widziałem. /etc/sysconfig/rpm z
konfiguracją bannerów - czy mają iść na ekran, do logu, do /dev/null,
plus jakieś makro dla rpma.

> Nie wiem jak ty, ale ja zawsze po instalacji sprawdzam konfigurację usług.
> I sprawdzam ich konfigi.

Instalacja != upgrade.

> "Skoro nie umiesz skonfigurować systemu to oddaj robotę kompetentnemu
> adminowi" :PPPP

Na szczęście umiem i nie straciłem żadnych danych. Niestety upgrade
kluczowych pakietów poprzedzać muszę backupem. Prawdę mówiąc od jakiegoś
czasu czuję się bardziej jak użytkownik windowsa niż administrator
linuksa. I to mimo tego, że usunąłem ze źródeł poldka ac-test...
mysql, ircd, apache, inne... Co ciekawe, lista osób wprowadzających te
zmiany jest dość wąska.
Przydałoby się w poldku, żeby nie tyle changeloga, co autorów zmian
wypisywał - bo ja już wiem, czyim zmianom nie ufać.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/