SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 2 Lis 2004, 21:22:08 CET

On Tue, Nov 02, 2004 at 08:57:25PM +0100, Krystian T wrote:

> Z czytanej dyskusji IMVHO wynika, że adminom to w zasadzie jest
> obojętne, bo i tak zrobią po swojemu, a co najmniej sprawdzą :P
> Dobrze byłoby jednak mieć też choć troch na względzie takich jak ja,
> którzy jeszcze się tak dobrze nie znają, a chcieliby może postawić jakiś
> serwerek...
co się przejmujesz.
ockniesz sie w momencie gdy wirusy w /var/spool/amavis/virusmail
"zjedzą" Ci kilka giga przeznaczone na /var/spool i w tym momencie sie
ockniesz że trzeba było ustawić gdzieś tam jak szybko ma to być
czyszczone ;)

p.s.
[root w s root]# /usr/sbin/tmpwatch -v 360 /var/spool/amavis/virusmails
[root w s root]# du -sk /var/spool/amavis/virusmails/
741620  /var/spool/amavis/virusmails

15 dni = 740MB
hm.. ciekawe ile byłoby w ciągu pół roku ;)
(dodam że killowania spamu tam niet)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała