SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

Krystian T tomczyk w op.onet.pl
Wto, 2 Lis 2004, 23:38:02 CET

Dnia 02-11-2004, wto o godzinie 22:56 +0100, Tomasz Pala napisał(a):

> Z zacytowanego fragmentu wynika, że nie czytasz ze zrozumieniem. To
> blues wprowadza rozwiązanie, którego nawet nie używa (czyt. nie-admin).
                                                        ^^^^^^^^^^^^^^^
tego to nie wiedziałem, ale generalnie nie zmienia to mojego zdania
(cytowanego wyżej)
> Admini pocztowi się sprzeciwiają.

ps. fajnie się czyta taki "ognisty" wątek, ale nie znając ludzi to można
wyciągnąć pochopne wnioski dotyczące co poniektórych...
Za jakiś czas się pewnie sami uśmieją jak mogli się tak dać
sprowokować...
--
Pozdrawiam
Krystian T