SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 3 Lis 2004, 07:53:00 CET

On Wed, Nov 03, 2004 at 01:13:14 +0100, The Undefined wrote:

> super :)
> tak więc nic się nie usunie tmpwatchem ;)

Czytaj. Mam cały system zrobiony łącznie z tmpwatchem, działa sobie i
nic nie kasuje. Robię upgrade i ginie poczta.

To ja mam kilka kB dziennie spamów.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/