SOURCES: tmpwatch.sysconfig - I don't have time for such non-impor...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 3 Lis 2004, 08:34:54 CET

On Wed, Nov 03, 2004 at 08:22:25 +0100, The Undefined wrote:

> Nie. To Ty traktuje to konkretne jako nie-admin. Jako zwykly uzytkownik
> ktory zainstaluje i ktoremu ma dzialac.

Tak traktuje to ten, kto nie konfiguruje amavisa.

> Admin jeset swiadomy co moze sobie zmienic. O! ;)

Dobra, muszę nazwać cię debilem, bo 3 razy pisałem i dalej nie
rozumiesz, że nie będę przy okazji upgrade każdego byle pakietu robił
diffów każdego pliku. EOT

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/