SPECS: tmpwatch.spec - trigger with banner

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 3 Lis 2004, 08:38:05 CET

On Tue, Nov 02, 2004 at 21:11:30 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Widać przeoczyłem to.
> Można jakieś szczegóły?

Tyle widziałem u siebie, instalowane z ac-test chyba:

# rpm -q rpm
rpm-4.3-0.20040107.40

# cat /etc/sysconfig/rpm
# This file is intended for setting rpm options that cannot be set as macros
#
# NOTE:
#       At this moment only few packages use this features.

# How verbose the .rpm scripts/triggers should be?
RPM_SCRIPTVERBOSITY=5

# Should unused users be removed at package deinstalation?
RPM_USERDEL=yes

> Czytaj ze zrozumieniem.

To napiszę to łatwiej:
1. instaluję tmpwatcha starego (albo mam już zainstalowanego),
konfiguruję, działa.
2. nowy 'poprawiony' trafia do main, robię upgrade.
3. instaluję amavisa, bo system zmienił przeznaczenie.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/