builder PPC

Maciej Jan Broniarz mjb w recesja.icm.edu.pl
Pią, 5 Lis 2004, 09:10:34 CET

Witam

*** ZALOZENIEM TEGO MAILA JEST WYJASNIENIE PARU KWESTII A NIE GENEROWANIE FLEJMA ***

Ad rem.

Builder ppc stoi na serwerze, ktorym administruje na mojej uczelni.
(moja = tam gdzie studiuje). Problem z laczem jest nastepujacy:
ciagle wieszajacego sie dsla wymieniono na lacze do crowleya,
i to lacze dziala bardzo sprawnie. Niestety fizycznie builder jest umiejscowiony
dalek od glownego wezla telekomunikacyjnego uczelni. W zwiazku z budowa nowej
czesci kampusu i przebudowa centrali akurat ten kawalek zostal odciety.
Wg. tego co wiem do 10 XI wszystko ma byc zrobione. Wczesniej nie da rady
bo sa inne priorytety dla uczelni. Po 10.XI problemy znikna.
WIem ze to jest uciazliwe ale nic na to nie jestem w stanie poradzic.
Pozostaje sie uzbroic w cierpliwosc.

TO tyle w temacie "dlaczego ppc nie dziala"

Teraz sprawa druga - o problemie z builderem poinformowalem zarowno Havnera
jak i mmazura. Jezeli ktos ma jakies obiekcje to moze sie zapytac
zamiast od razu robic dym :) Jezeli komus nie odpowiada taka sytuacja
(a ma do tego prawo) to moze zwrocic sie bezposrednio do mnie.
Moze tez (i ma do tego prawo) wziac builder do siebie - zwlaszcza ze
podobno ma mozliwosci techniczne. Opowiesci pt. "ze mu sie nie chcialo jechac
modemu zresetowac" mozna miedzy bajki wlozyc - wystarczy jezeli stwierdzam ze nie
mialem takiej mozlowisci ani czasu zeby to zrobic. Jezeli komus to nie wystarcza
to wspolczuje. Wymagac mobilnosci/dostepnosci etc mozna tylko od siebie :)

Co do obiekcji wzgledem mojej osoby i argumentu "ze mam wszystko w du...".
Coz - twoje prawo ;) PPC nie stoi u mnie w pracy ani na laczach ktorymi zarzadzam
wiec moje mozliwosci sa bardzo ograniczone. Athlon dla Th stoi u mnie w pracy
o Mariusz raczej nie zglasza zastrzezen. Podobnie bedzie z amd64, ktore stanie
obok. Jezeli, ktos uwaza ze sie nie nadaje to mozna zabrac buildery ode mnie.
Jezeli zas ktos ma ppc do udostepnienia to nie widze przeciwwskazan
zeby wstawic je do mnie do pracy.

Prosba na przyszlosc - jest problem to sie prosze zglosci do mnie
i postaramy sie go rozwiazac :)

Pozdrawiam serdecznie
gausus
--
[ ---< Maciej Jan Broniarz || mjb w recesja.icm.edu.pl >--- ]
| Siamo qui \ sotto la stessa luce \ sotto la sua croce \ |