Moduł weather do kadu.

Charles charles w os.pl
Pią, 12 Lis 2004, 11:39:38 CET

Dnia piątek, 12 listopada 2004 08:32, Andrzej Krzysztofowicz napisał:

> Jezeli nie jest potrzebny, to nalezy go zapewne usunac recznie.

%{_datadir}/kadu/modules to domyślny, czy raczej oryginalny katalog dla
modułów kadu. Od pewnwgo jednak czasu przerabiamy tak kadu, aby korzystał z
%{_libdir}/kadu/modules (przy okazji "ucząc" tego samego kontkretne
moduły). Tak więc jeśli taka polityka ma być utrzymana to może wystarczy
np. w %post sprawdzić, czy istnieje %{_datadir}/kadu/modules && jest pusty
i usuwać.

--
  Pozdrawiam
  Karol "Charles" Krenski