Moduł weather do kadu.

Charles charles w os.pl
Pią, 12 Lis 2004, 12:13:08 CET

Dnia piątek, 12 listopada 2004 11:44, Andrzej Krzysztofowicz napisał:
> Usuwanie czegokolwiek bezwarunkowo (co nie jest bezposrednio zwiazane z
> konkretna instalacja/upgrejdem) nie jest IMO najlepszym pomyslem.
>
> Bo moze admin sobie zyczy, zeby taki katalog jednak istnial ?

OK, ale w tym przypadku mówimy o sytuacji, gdzie w którymś tam release
zmieniamy lokalizację jednego katalogu. Chodzi więc bardziej o naprawienie
drobnego błędu, jakim było to, że (najprawdopodobniej - nie chce mi się
teraz tego sprawdzać) sam katalog %{_datadir}/kadu/modules nie był
przypisany do żadnego konkretnego pakietu.
Z drugiej strony nie zależy mi na forsowaniu tutaj jakiegokolwiek
rozwiązania - zasygnalizowałem jedynie takową sytuację.

--
  Pozdrawiam
  Karol "Charles" Krenski