Moduł weather do kadu.

Pią, 12 Lis 2004, 12:23:20 CET

Charles wrote:

> OK, ale w tym przypadku mówimy o sytuacji, gdzie w którymś tam release
> zmieniamy lokalizację jednego katalogu. Chodzi więc bardziej o naprawienie
> drobnego błędu, jakim było to, że (najprawdopodobniej - nie chce mi się
> teraz tego sprawdzać) sam katalog %{_datadir}/kadu/modules nie był
> przypisany do żadnego konkretnego pakietu.

Sprawdzilem. Nalezal do kadu...-1.5
Chodzi o to, ze takie rzeczy mozna zrobic przy konkretnym upgrejdzie
(np. z kadu <= ...-1.5 do wyzszej wersji - triggerem), ale nie w
nieskonczonosc. Bo ktos moze dojsc do _pozniej_ wniosku, ze jednak chce w
tym katalogu sobie cos trzymac (chocoaz teoretycznie kadu juz nic do tego) i
od takiego recznie utworzonego zasobu pakietom wara.

> Z drugiej strony nie zależy mi na forsowaniu tutaj jakiegokolwiek
> rozwiązania - zasygnalizowałem jedynie takową sytuację.

W %post mozna by co najwyzej wypisywac komunikat, ale tez nie bezwarunkowo,
a w zaleznosci od konfiguracji rpm-a.
Ktos te "poziomy rozmownosci" chce opracowac?

  phone (48)(58) 347 14 61