opengroupware.spolszczenie

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Sob, 13 Lis 2004, 19:30:12 CET

Dnia 13-11-2004, sob o godzinie 18:39 +0100, Marcin Bohosiewicz
napisał(a):

> Dawac, dawac. Tak jak i spakietowanie OGo dla PLD w porzadnych rpmach.
>
> M.

SPECE mam porobione
tyle tylko ze trzeba je będzie ciut poprawić
oraz nie narzekać na następną wersje Gnustep-a w repozytorium
(Gnustep-OGo) niestety normalnie nie da na razie rady (coś zmieniają
powoli w OG ale troche to jeszcze potrwa)

--
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl
e-mail: wolvverine [ at ] tlen   [ dot ] pl