AC

The Undefined undefine w aramin.net
Wto, 16 Lis 2004, 01:38:00 CET

On Sun, Nov 14, 2004 at 05:25:01PM +0100, Grzegorz Konopko wrote:

> Co z cube? działa wersja skompilowana z serwerami bo jak pamietam nie dzialala
> wiec z takiej paczki i tak pozytku nie ma i tak.
>

> Co do scilab-a:
>
> scilab-a ver 3.0 nie ma pod amd64 bo przy kompilacji robi dziwne rzeczy przy
> nieskomplikowanych operacjach, trzeba jeszcze raz puscic i sprawdzić czy to
> sie powtarza.
powtarza się.
dodam że na suse też się powtarza. przynajmniej tak mówia ludzie z
comp.cośtam.scilab jak szukałem po sieci...
;)
wersja 2.7 podobno na suse pokazuje ekran startowy działała, ale po
chwili też się wywalała. Nasza podobnież.
[undefine w uc64 undefine]$ rpm -q scilab; scilab
scilab-2.7-6
[undefine w uc64 undefine]$ Memory fault

moim zdaniem można dać excludearch i sprawę olać..

> NB: jesli je wszystkie wlanczyc to i wypadało by dac R: gcc.
> Tak ze dalej nie wiem co z tym, 2.7 jest chyba na wszystkie arch.
ale nie działa ;)

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała