AC

Rafał Dziedzic dziedzic w kei.pl
Wto, 16 Lis 2004, 06:21:27 CET

Dnia poniedziałek, 15 listopada 2004 23:25, havner napisał:

> Ehhh... Szkoda slow.
> Nie bede wstrzymywal upgrade X11 (ktore jest dosc wazna rzecza) bo
> jakies walniete ATI ma w dupie Linuksa. Trwa to juz za dlugo...
>
> Poczytaj sobie
> http://www.7thguard.net/news.php?id=4211

Wiem, jestem na biezaco. Poprostu zal mi tego kto zrobi upgrade :) tu mozna
bylo cos wykombinowac tak aby uzytkownicy firegl nie mogli go wykonac... typu
zaleznosc modulu firegl tylko od 6.7.0...

Karty niestety nie zmienie (notek). Na wszystkich stacjonarnych mam nvidie i
tez sobie bardzo chwale...

Pozdrawiam
Rafal