Upgrade crossavr-*, openssh.spec i msmtp.spec

Wto, 16 Lis 2004, 10:49:57 CET

Tomasz Jadowski wrote:

> Dzięki, jak pisałem wzorowałem się na stunnel.spec i sam się zdziwiłem,
> że tam przy paczce stunnel-a nie ma wymuszania stunnel-standalone lub
> stunnel-ined.

stunel moze byc wykorzystywaany przez inne serwisy, tak ze takie wymuszanie
byloby co najmniej bez sensu.

> Efekt był taki że przez jakiś czas stunnel na moim laptopie startował
> z /etc/rc.d/rc.local :)) a mnie tknęło, żeby poszukaj na ftp :)
>
> Jak wejdzie opcja sugerowania pakietów do rpm-a to się problem rozwiąże.
>
> Hmm, może i racja powinienem wymusić zastosowanie standalone lub ined
> dla openssh. To zbyt ważna usługa.

Natomiast uzywanie sshd bez odpalania go standalone i via inetd chyba nie ma
wiekszego sensu ?

  phone (48)(58) 347 14 61