ipw2100 -> builder

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Śro, 17 Lis 2004, 13:58:36 CET

pbern w pbern.biz wrote:

> czy jestes w stanie sprawdzic czy dziala Ci ten sterownik  na 2.6.8-3.4,
> bo mi odmawia posluszenstwa... a rano sprawdze jak wyglada kwestia na
> 2.6.10-0.15, co do firmware to powinien byc chyba w
> /var/lib/hotplug/firmware.

hotplug

Mon Sep 20 2004 kroah
[...]
         - From Marcel Holtmann <marcel w holtmann.org>
                 - fix location of FIRMWARE_DIR to /lib/firmware

A zetem tak jak jest w ipw2200-firmware.spec jest dobrze.
Pytanie czy kopiować do /etc i linki w /lib/firmware (tak jak jest) czy
pomijać to /etc a pliki umieszczać tylko w /lib/firmware - mała przeróbka.

BTW: - Licencja - ipw2100-firmware.spec jest do przeróbki - musi być tak
jak w ipw2200-firmware.spec - przeczytaj proszę list od Jamesa (jest
dołączany do speca) - licencja _MUSI_ być w tej samej lokacji co
firmware. Teraz nie jest - łamiemy prawo ;-)

BTW2: Jeżeli ktoś chce kupować notebooka z ipw2200 to polecam -
sterownik działa już bardzo zacnie :-)

--
Andrzej Zawadzki

--