krusader 1.50 again

Charles charles w os.pl
Śro, 17 Lis 2004, 17:25:19 CET

Dnia wtorek, 16 listopada 2004 22:34, Grzegorz Konopko napisał:
> tam usuwasz jakiegos patcha, %{name}-krdetailedview.patch co z nim?

Jak już pewnie zauważyłeś jest w zbiorczym patchu.

> oki ale co to daje? Bo jesli dodatkowe zaleznosci od bibliotek konquerora
> dla pakietu to mozna sie bez tego obejsc. A nawet dac patcha zeby tego
> nie robil bo na builderach kdebase-devel i tak jest.

To nie są li tylko dodatkowe zależności, ale nowa funkcjonalność
(ChangeLog):
ADDED: importing the right click menu of konqueror

Ale rzeczywiście można zrobić bconda jak proponuje havner - niestety nie
wiem co już poprawiłeś, bo nie mogę się zalogować do naszego CVSu :(

> co to ma znaczyc "oryginalny spec". Przeciez na samej górze pisze ze to z
> mandrake.
> fakt ze wymaga >=3.2 ale na to nie powolywal bym sie na wszelki wypadek
> tylko na plik INSTALL albo na stronie oficjalnej.

OK, ale z kosmosu się to chyba nie wzięło... :-)
Tak więc proszę bardzo:
http://krusader.sourceforge.net/handbook/installation.html

--
  Pozdrawiam