wgetowanie w specach

Śro, 17 Lis 2004, 17:54:06 CET

=?ISO-8859-2?Q?Pawe=B3_Sakowski?= wrote:

> Hmm... powiedz czy dobrze rozumiem sytuację. Sourceów nie możemy
> redystrybuować, a one się dość spontanicznie pojawiają się i znikają na
> stronie mplayer?
>
> Pewnym rozwiązaniem byłoby rozbudowanie w32codec.install, żeby budował
> najaktualniejszą wersję (wg. speca z -rHEAD?), a nie tą dla której był
> budowany spec --without license_agreement.

Dokladnie.
I teraz propozycja: skonfiguruj dostep do cvs-u, zeby dzialal "z automata',
niezaleznie od konfiguracji i niczego nie popsul?

IMO ostatnia moja propozycja (wrzucenie zmodyfikowanego speca do
w32codec-install) jest lepsza.
Jak ktos nie chce brac tego co Wegrzy wystawili, to sobie przebuduje speca z
repo... Skrypt jest wolany recznie.

  phone (48)(58) 347 14 61