AC

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 17 Lis 2004, 22:17:49 CET

On Sun, Nov 14, 2004 at 11:54:38AM +0100, havner wrote:

> Wyluzuj troche. Nie moge wziac automake z HEAD do AC.

A właśnie - jak wygląda kompatybilność aktualnego KDE z am 1.9?
W domu używam am 1.9.x od wydania i żadnych problemów nie stwierdziłem
- ale nie dotykam KDE; gdzieś indziej właśnie jakiś kpakiet odmówił
budowania, cała poprawka polegała na dodaniu "| 1.9*" w jakimś case
w skrypcie admin/cośtam. Kwestia tego, ile pakietów takiej poprawki
wymaga... (i będzie wymagać w Th, przynajmniej do wyjścia nowych wersji)