kdebase się nie buduje

Czw, 18 Lis 2004, 21:42:27 CET

On Thursday 18 of November 2004 21:35, Michal Kochanowicz wrote:

> Przecież to bez sensu - po co robić drugi raz coś co jest zrobione?
Jak by było zrobione to byś mógł includować bez problemu, a nie możesz.

> I dziwi mnie że Torvalds nie chce dostosować kernelowych do tego...
Skąd wiesz, że nie chce? Z tego co pamiętam w następnej serii jajka mają od
razu robić nagłówki dla userspace - było o tym na LKMLu.

> Jak już pisałem, dla mnie to głupota.
Nikt Ci nie broni podesłać łatki poprawiającej to na lkml.

> No a to niestety nie sprawdza się przy używaniu nie-dystrybucyjnego
> kernela.
W jakim sensie nie sprawdza się? Bierzesz niedystrybucyjny kernel, llh i
gotowe. Sprawdza się jak nic.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/