Patch na poldka

Czw, 18 Lis 2004, 21:45:43 CET

On Thursday 18 of November 2004 20:29, Adam Gołębiowski wrote:

> Możesz dać namiary na jakiś dokument zawierający ustalenia odnośnie
> tejże właśnie polityki? Przegrepowałem cvs::PLD-doc/ i svn::PLD-doc/,
> ale nic tam takiego nie znalazłem. Tak z ciekawości, bo w gruncie rzeczy
> nie jest to aż-taka-głupia-rzecz, a słyszę o niej bodaj pierwszy raz od
> czasu, gdy zacząłem się bawić w 'cvs ci'.
Rzecz nie głupia i znana ale ma niewiele zastosowania w praktyce bo
niedefaultowe patche się przeważnie przy upgradzie olewa, a ich aktualizację
zostawia zainteresowanym. Stąd obecność patcha gdzieś w środku
aktualizującemu nie przeszkadza.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/