RFC: banery [Re: test: banner/banner (NEW) - initial - if this

Pią, 19 Lis 2004, 13:37:45 CET

=?iso-8859-2?Q?Pawe=B3_=AFurowski?= wrote:
> [...]
> wyskakujacych banerow (np. w trigerach, czy w post), a trzymanie tamtego
> jako %doc i cat'owanie nie zawsze mogloby dzialac, gdyz nie kazdy
> instaluje dokumentacje. Tyle wstepu ;)
>
> Pewnie i tak sprawdzicie jak dziala. Nie jest to wersja ostateczna, ale
> jak NIE bedzie zainteresowania, to wiecej w tej sprawie NIE zrobie :)
>
> Zasadniczo ma zastapic takie wpisy w specach:
> [code]
> Name:           otrs
> [...]
> %triggerpostun -- %{name} < 1.3.0
> echo "WARNING: you need to prepare %{name} upgrade! Database format has

Moglby przy okazji koczystac z /etc/sysconfig/rpm i wypisywac komunikat na
ekranie warunkowo (w zaleznosci od ustawien).
Do pliku by szlo zawsze.

> [...]
> [...]
> banner --make %{name}-1.3.0 << EOF
> WARNING: you need to prepare %{name} upgrade! Database format has
> changed.
> To do that make:
> cat %{otrsdir}/scripts/DBUpdate-to-1.3.mysql.sql | mysql -u <otrs_user>
> -p <otrs_db>
> EOF
> [...]
> %triggerpostun -- %{name} < 1.3.0
> banner --show %{name}-1.3.0
> [/code]
>
> Przy czym zapisujac tresc w odpowiednim miejscu np.

Nie wiem, czy nie lepiej, by byl to jeden plik. I wtedy w /var.

I jakies znaczniki czasowe by sie IMO przydaly (jesli nie beda ciagnac
dodatkowych zaleznosci)...

  phone (48)(58) 347 14 61