SOURCES: postfix-config.patch - set unknown_address_reject_code to...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 19 Lis 2004, 18:27:51 CET

On Fri, Nov 19, 2004 at 18:21:35 +0100, Jacek Konieczny wrote:

> Wtedy postfix wysyła 450, niezależenie od ustawienia wspomnianej opcji.

Nie wiem, po czym postfix rozróżnia 'temporary DNS error', ale pozwolę
sobie zacytować kawałek dokumentacji Postfixa:

   unknown_address_reject_code (default: 450)

           The numerical Postfix SMTP server response code when a sender or recipient address is
           rejected by the reject_unknown_sender_domain or reject_unknown_recipient_domain
           restriction.

           Do not change this unless you have a complete understanding of RFC 821.

Tak więc opcji tej w domyślnym konfigu nie można zmieniać - to miałeś na
myśli komentując stan psychiczny autora?

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/