racer 0.5

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 22 Lis 2004, 14:47:29 CET

On Mon, 22 Nov 2004 13:28:15 +0100
Grzegorz Konopko <kolodko1 w o2.pl> wrote:

> Dodalem te pliki. makefile jest do poprawienia faktycznie. Bardzo
> brzydko sie to buduje.

brzydko? troche warningów, całkowicie niegroznych, w dodatku gcc 3.4.3
bez problemów to kompiluje. trzeba by przekazać rpmcflags do
budowania... poza tym skrypt /usr/bin/racer jest popsuty, nie słyszę
żadnych dzwięków mimo że musiałem jakieś zamknięte biblioteki
poinstalować... no i by default sterowanie żółtą renówką jest myszką ;)

> Ja sie tym nie zajme bo mi sie nie chce jak mam 1.5 FPS na radeonie
> 9000.

se doknfiguruj Xy. u mnie w okienku w 80 - 100 fps na radeonie 8500 aka
R200 QL (Xorg 6.8.1) działającym wraz z duronem 1300. pewnie w
fullscreen pójdzie szybciej :P

--
Fryderyk Dziarmagowski