racer 0.5 [offtopic]

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Pon, 22 Lis 2004, 18:02:54 CET

On Mon, 22 Nov 2004 14:57:13 +0100
Grzegorz Konopko <kolodko1 w o2.pl> wrote:

> Acha. A jak niby. w tuxracer mam od 125-250 FPS, wszystko chodzi
> dobrze, wyjscie vx w mplayer tez, jakies gry na openGL czy to pod wine
> czy nie tez ładnie smigaja.

bardziej miarodajnymi wynikami były by testy w UT, czy chociaż ET lub
q3. Może masz jakąś wykastrowaną wersję tego 9000? odkąd ati przestało
sprzedawać w europie karty swojej produkcji wszystkiego bym się
spodziewał po skośnoookich dostawcach sprzętu.

A tak wogóle to nie gra jest tylko program do robienia ładnych
skrinszotów. grywalność przy właściwościach jezdno-fizycznych pojazdów
nie może się równać nawet z tuxracerem ;) A kysz.

--
Fryderyk Dziarmagowski