SOURCES: postfix-config.patch - set unknown_address_reject_code to...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 22 Lis 2004, 22:09:23 CET

On Fri, 19 Nov 2004, Jan Rekorajski wrote:
> Po tym co zwraca DNS:
> NXDOMAIN - nie ma takiego adresu (to jest stale)

Fajnie, tyle, że wystarczy iż masz secondary NS, który trzyma dane starsze
o 2-3h i po twojej zmianie będzie odrzucony mail. Bo dostanę NX.

postfix nie powinien odrzucać z 5xx w takiej sytuacji...

> Dokladnie to, jak domeny nie ma to nie ma i lepiej zeby sie wtedy poczta
> nie tlukla po kolejkach tylko od razu wrocila do nadawcy. Nie wiem co
> Venema mial na mysli wstawiajac tam 450.

Nie zastanowiłeś się dobrze.
Zawiłości DNSu i jego pułapki są na tyle niemiłe, że _default_ nie powinno
być ustawione 5xx. Sobie możesz to pozmieniać, ale default nie powinno
być.

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost