racer 0.5 [offtopic]

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Pon, 22 Lis 2004, 22:53:59 CET

Dnia poniedziałek, 22 listopada 2004 18:02, Fryderyk Dziarmagowski napisał:

> bardziej miarodajnymi wynikami były by testy w UT, czy chociaż ET lub
> q3. Może masz jakąś wykastrowaną wersję tego 9000? odkąd ati przestało
> sprzedawać w europie karty swojej produkcji wszystkiego bym się
> spodziewał po skośnoookich dostawcach sprzętu.
>
> A tak wogóle to nie gra jest tylko program do robienia ładnych
> skrinszotów. grywalność przy właściwościach jezdno-fizycznych pojazdów
> nie może się równać nawet z tuxracerem ;) A kysz.

nie mam juz sil zeby cokolwiek mieszac z ta karta, w kazdym razie akceleracja
dziala niezle. Co do miarodajnych testów to bardzo czesto podaje sie
tuxracera jako punkt odniesienia, zreszta ja sie nie znam, skotro gra jest
niegrywalna to wnikac nie bedziemy :)

W kazdym razie zamienilem ja kiedys na nvidie kiedy specjalnie zeby miec
lepsze wsparcie na linuksie. Teraz nie zrobił bym tego bledu, sprawy nvidia
kontra ati troche zmienily sie przez ostatni okres.