[AC] hotplug firmware

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 23 Lis 2004, 17:33:53 CET

pbern w pbern.biz wrote:

> Czy ktos [havner?] moglby wypowiedziec sie w kwestii lokalizacji
> firmware.. ? bo mam chwile i bym to pozmienial.. tylko musi byc wiadomo
> gdzie maja one byc?

Paweł - zobacz w hotpluga - pisałem (wątek ipw2100 -> builder) jakiś
czas temu na listę jak IMHO powinno być...
Zadałem tylko jedno pytanie:

"Pytanie czy kopiować do /etc i linki w /lib/firmware (tak jak jest) czy
pomijać to /etc a pliki umieszczać tylko w /lib/firmware - mała przeróbka."

Dla mnie od razu do /lib/firmware

--
Andrzej Zawadzki