SOURCES: mozilla-const_cast.patch (NEW) - new patch

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 24 Lis 2004, 23:56:17 CET

On Wed, 24 Nov 2004, jpc wrote:
> Author: jpc                          Date: Wed Nov 24 22:29:48 2004 GMT
> Module: SOURCES                       Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - new patch

Poważnie? Nowy? Niesamowite... a może to są wykopaliska z epoki kamienia
łupanego lub epoki brązu?

Hint: CO ten patch robi.... nie lepiej napisać to? Że jest nowy to widać
po rewizjach...

P.S.: tak, czepiam się, ale wkurza mnie to, że coraz częściej commitlogi
są pisane po prostu na odpierdziel i nic z nich nie wynika.
--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost