ghc w ac (ppc/alpha)

Pią, 26 Lis 2004, 23:43:17 CET

On Friday 26 of November 2004 23:20, havner wrote:

> Imo nie, EA nie jest rzecza definitywna, ze jak raz sie ustali to musi
> byc tak do konca.
Wypadało by być konsekwentnym (czy to wcześniej, czy z nowym pomysłem). Czyli
podsumowując - od dziś używany EA jak coś się nie buduje gdzie przyczyna
złego działania, nie działanie czy poprawka jest nieznana bądź nietrywialna?
[1]

> Wydaje mi sie, ze juz Ci to tlumaczylem. dopoki nie ma ac-branch to 90%
> HEAD to _JEST_ AC.
Napisze to jaśniej - jeśli taka zmiana miała by być wprowadzona to poprzedzić
ją należało by stworzeniem ac-brancha.  Zależnie od [1].

> A jaka mamy gwarancje ze z ghc jest inaczej?
Taką samą jak mamy, że jest tak samo (+ to, że w innych distro mają, a więc
większą).

> Zbudowanie != dziala poprawnie.
Sęk w tym, że działa. Chwila z google bądź ftp jak wiesz gdzie szukać.

> A jak dziala to wez od nich patche i
> zrob zamiast marudzic bez sensu, jak zwykles robic.
Lubisz atakować takimi tekstami nie mając w rękawie nic sensownego. Dla
formalności - z pół roku temu robiłem bootstrapy ghc dla PLD, potem Averne
bootstrapował na builderach z moich - nie wiem niestety gdzie się te paczki
podziały. Pewnie ktoś je usunał. Może teraz Ty ruszysz tyłek? (choć pewnie
nawał pracy wynikający z bycia RM i inne obowiązki na to nie pozwalają).

> A imo powinno dotyczyc programow ktore u _nas_, w _PLD_ nie sa
> supportowane na dana arch.
Więc mamy różne zdania.

> No tak, bo ghc jest pakietem niezbednym do dzialania dystrubucji...
> Glibce dzialaly, problemy mogly byc, przejsciowe. ghc sie undefine nie
> udalo zrobic, nie supportujemy tego _na razie_
Ważność pakietu nie jest dla mnie wyznacznikiem w tej kwestii. glibca też
można nie supportować ,,na razie'' za pomocą EA.

> No wlasnie, nie ma tlumow, a jak ktos sie znajdzie, to przynajmniej
> bedzie mial info, ze nie supportujemy tej paczki na danej arch.
... i że nie musi się tą arch martwić robiąc np. ewentualny update. Taką drogą
nie będzie nigdy poprawy.

Chyba EOT, moje argumenty są znane.
--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/