Rozwalone rpm i glibc

Cezary Krzyżanowski dhubleizh w o2.pl
Pon, 29 Lis 2004, 00:31:47 CET

Cezary Krzyżanowski wrote:
> Witam
>
> Przy próbie zainstalwania PLD u qmpla natknąłem się na dwie takie rzeczy
> - po instalacji rpm rozwala własną bazę danych, wywala błędy we własnych
> skryptach.
Idziemy dalej - zainstalowałem sobie rpm, polkda i glibca z ac-ready.
Teraz z ac install kernel - poszły zleżności i wywala się z
zależnościami do GLIBCA (gdzieś w postrun, czy gdzieś tam jest błąd, ale
za szybko śmignęło mi, a nie mam logów). Na końcu zostało coś takiego:

error: rpmdb: damaged header #42 retrieved -- skipping.
warn: shadow: rpm iterator returns NULL (corrupted RPM database?).
IgnoredTherewere errors

Ech...