Xy na sparc po upgradzie

Pawel Boguszewski pawelb0 w tlen.pl
Pon, 29 Lis 2004, 21:46:26 CET

On Mon, Nov 29, 2004 at 05:55:46PM +0100, The Undefined wrote:
> po upgrade X-ow do 6.8.1 (z 6.7.x) przestala dzialac klawiatura.
> Wszystkie klawisze sa nijako "przesuniete", czyli wduszenie 2 generuje
> 3, wduszenie a generuje s itepe.
> Ma ktos jakis pomysl co mozna z tym zrobic? ;)

Jakiś czas temu też się z tym zmagałem, przesunięcie klawiszy udało
mi się już naprawić ale nadal klawiatura nie działa jak należy.
AFAIR Enter wogóle nie reagował. Jak dojdziesz jak to naprawić daj
znać. Ja przetestowałem dosłownie 3 konfiguracje ustawień klawiatury
wg howto wygrzebanego gdzies w necie i dałem sobie spokój, ponieważ
X11 6.8.1 to kompletna pomyłka na sparcu - twórcy chyba tego
wogóle nie testują.

--
Paweł Boguszewski