poppasd [bylo: [SPEC] squirrelmail-plugin-change_pass]

Marcin Sztolcman msztolcman w post.pl
Wto, 30 Lis 2004, 10:10:28 CET

Witaj Michal Kochanowicz. Napisales do mnie dnia 2004-11-29 23:46 takie
oto slowa:

> Requires:	poppassd

podepne sie tutaj:
co jest z poppassd ? zainstalowalem i przetestowalem, no i jest
beznadziejnie. wystarczy olaczyc sie z hostem, zapodac poprawny login,
_jakiekolwiek_ haslo jako stare haslo usera (tj. dotychczasowe), i
jakies nowe haslo, zeby to haslo zostalo zmienione. i od tego momentu
obowiazuje stare. czy ja czegos nie wiem, czy tez poppassd jest uwalone ?

	MySZ

--
marcin/at/urzenia/dot/net :: http://urzenia.net