showimg

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Wto, 30 Lis 2004, 20:47:13 CET

On Tuesday 30 of November 2004 20:36, Michal Kochanowicz wrote:

> Prolem który opisujesz to niezgodność showimg z digikam - ten pierwszy
> oczekuje Digikam::AlbumManager::AlbumManager(QObject*), którego
> najwyraźniej posiadana przez ciebie wersja digikam nie dostarcza.
> Przebuduj showimg (upewnij się że masz digikam i digikam-devel w tej
> samej wersji) albo spróbuj oba programy zainstalować z FTP.

Chyba jest późno i niektórzy (TM) się pogubili  więc napisze :
Mail nr.
1. showimg-0.9.2-3 Wykłada się z takim błędęm
2. Paczki ac + ac-ready. showimg sobie zbudowałem sam a potem averne wrzucił
na  buildery. digikam jest z drzewka ac

Napisałem wcześniej że rozwiązaniem jest zbudowanie nowego showimg co averne
uczynił. Ja rozwiązanie znałem. Topic założyłem właśnie po to,aby ktoś
wrzucił showimg na buildery, choć nei wiedziałem, że z problemem jestem
odosobniony

pozdrawianm
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User #318551