SPECS: squirrelmail-plugin-change_pass.spec (NEW) - raw from Micha...

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Wto, 30 Lis 2004, 23:34:10 CET

Dnia 30-11-2004, wto o godzinie 23:10 +0100, Paweł Gołaszewski
napisał(a):

> [...]
>
> Tyle, że w tym momencie poproszę o zajrzenie do squirrelmail.spec i
> wyrzucenie tego co tam jest dodawane.

hmm... SOD? Nie uzywam, nie jest mi potrzebne, jeden spec wiecej nie
implikuje zmian w innym specu. Jesli komus potrzebne, to poprawi, jesli
komus sie nie chce, to bedzie zachowywac sie tak, jakby tego speca nie
bylo.

pozdrawiam
-pawel

--