Sparc64

Krzysztof Królikowski krzysiek w pld-sparc64.org
Nie, 10 Paź 2004, 20:30:14 CEST

Dnia 10-10-2004, nie o godzinie 14:26 +0200, The Undefined napisał(a):
> slyszalem :>
> macie gdzies wystawione aktualne efekty/paczki/chroota ?;)

Hm.. na razie nasz skromny dorobek wynosi 369 pakietów, trzeba jeszcze
sporo rzeczy doprowadzić do porządku, bo nie wszystko działa jak
należy ;) Averne ma praktycznie cały nasz dorobek prawdopodobnie na
szybszym łączu ;) Ja z Pawłem niestety nie dysponujemy super szybkim
pasmem...

--
Krzysztof Królikowski <krolik (at) pld-linux (dot) org>
PLD Linux Documentation Team