kde/kadu/qt w AC

Krzysztof k_cr4y Krej cr4y w pf.pl
Czw, 14 Paź 2004, 22:02:17 CEST

Użytkownik robert j. wozny napisał:

> Witam,
>
> jednak coś jest nie tak z KDE w AC na athlonie. regularnie co jakiś
> czas pojawia się ładne okienko, że proces popełnił Sig11, Kadu wywala
> się gdy kliknac na nieprzeczytane wiadomosci...

hmmm... Jakiś czas temu na tej liście był mail, w którym kolejno kilka
osób się skarżyło, że im się KDE na Athlonie wiesza...
Ja maila niestety za szybko wywaliłem, a sprawa ucichła...
sam nie wiem... reinstalowałem Cały system 3 razy (z przyczyn
niezależnych) i problem się powtaża, KDE wiesza się po jakiejś godzinie
pracy. Dodam, że jestem na OSowych sterownikach nv+GeForce 2 Ti. po
wieszaniu się w logach X11 nie widziałem nic niepokojącego...

--
:.:][:.::.:][:x: Krzysztof k_cr4y Krej
:.:][:.:		www.cr4y.prv.pl