Re: [license] firmware do ipw2200 (ipw2100 pewnie też) w PLD

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Wto, 7 Wrz 2004, 12:08:47 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Tak jak w32codecs, macromedia-flash, java...

1. Tu tak być nie może (chyba, że coś źle zrozumiałe - co jest
prawdopodobne) - musi Ci się ten tekst wyświetlić przed instalacją, a
zainstalować po zgodzie - więc wymagana jest interakcja w poldku...

2. Chodzi mi o jakieś prostsze rozwiązanie pomagające zwykłym
użytkownikom... Wiem, wiem PLD jest dla zaawansowanych ;-)

Wiem, że dodanie takiej funkcjonalności do poldka nie jest trywialne -
traktujcie to tylko jako jakiś pomysł na rozwiązanie problemu głupich
sposobów dystrybucji wszelkiego rodzaju binarek...

--
Andrzej Zawadzki