apache dalej zwalony

Sławomir Kawała slwkk w alternatywa.net
Pią, 8 Kwi 2005, 01:40:45 CEST

Dnia Thu, 7 Apr 2005 23:17:13 +0200
Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisal(a||e)s:

> ale od kilku miesięcy
> odradzam PLD znajomym, bo widziałem świeże instalacje i strasznie to
> wygląda.

Od razu odradzac ... :) Ja tam po prostu mowie, co ich moze spotkac
uzywajac PLD, konczac, ze to distro raczej dla zaawansowanych co im
zazwyczaj baaaaaardzo dziala na ambicje ;> i tak mecza sie, mecza, ale
zazwyczaj sie udaje i zostaja przy PLD.

ps. no dobra przyznaje sie ;) jednemu sam musialem zainstalowac &&
skonfigurowac na tyle, zeby juz sie X-y odpalaly... i jeden skonczyl na
Fedorze ;) Wiecej grzechow nie pamietam.... :P

--
pozdr. Slawek
JID: slwkk [at] alternatywa [dot] net