Instalacja PLD 2.0 z mini iso - komentarze.

pbern@pbern.biz pbern w pbern.biz
Sob, 1 Sty 2005, 18:17:15 CET

On Sat, 1 Jan 2005, [ISO-8859-2] Marcin Król wrote:

> E? Chyba piszesz o starym ISO jakims. Wszystkie rodzaje instalacji wymagaja
> tylko CD1, chyba ze sobie user dobierze inne pakiety.
jezeli pld-i686-test-20041216-CD1 to stary obraz to sie zgadza... ale z
tego co widzialem to info ktory jest standartowo jest na cd4.

Pozdrawiam
Pawel Bernadowski
GG 3377, email kontakt w pbern.biz