Uaktualnione 4 spece

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Nie, 2 Sty 2005, 13:27:01 CET

Michal Moskal <malekith w pld-linux.org> [01-01-2005 20:25]:
> To nie tak. Gdzieś tam w cvs.html jest napisane, że po podesłaniu paru
> patchy delikwent zostanie ,,poproszony'' o skrót. Dziwne więc byłoby
> wymagać, by coś najpierw deklarował. Za to wskazane jest Cc:
[...]

Jeśli piszesz o <http://developer-doc.pld-linux.org/cvs.htm>, to
napisane jest inaczej:

  Żeby otrzymać własne konto CVS należy uzyskać poparcie już aktywnych
  deweloperów. Zwykle osoby wykazujące się aktywnością na listach
  dyskusyjnych (podsyłające patche, itp.) prędzej czy później są wręcz
  proszone o zgłoszenie się po konto. W typowym przypadku wystarczy, że
  trzech deweloperów wyrazi poparcie kandydata na dewelopera (trzeci z
  nich powinien wskazać mu dokąd powinien się zgłosić po konto).
  [...]

Ten tekst nie stwierdza, że inicjatywa *musi* wyjść od osoby mającej już
konto, tylko że *może*.

IMO przyszły developer powinien najpierw sam uznać, że ma dość wiedzy,
opanowany warsztat (cvs, builder, adapter, template.spec, wyszukiwarka)
i potrzebuje konta.  Nawet jeśli nie robimy takiej weryfikacji, jaką
próbował robić Kloczek, to powinna być wymagana chociaż minimalna: we
własnym zakresie. :-)

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]