SPECS: klamav.spec (NEW) - initial spec

Lukasz [DeeJay1] Jernas deejay1 w nsj.srem.pl
Pon, 3 Sty 2005, 12:01:04 CET

Dnia Mon, 3 Jan 2005 10:19:41 +0100 (CET) w e-mailu od Paweł Gołaszewski
<blues w pld-linux.org> przeczytano:

> Zdaję sobie sprawę, ale... jaki sens ma skanowanie poczty pod linuksem
> dla  użytkownika końcowego, który używa linuksa? :)

Hmm, widzisz - mnie się na przykład często zdarza na stacji roboczej
podmontowywanie dysków z Windowsami - w takim przypadku skanowanie
zawartości dysków jest całkiem przydatną rzeczą. Fakt, że ktoś używa
Linuksa nie oznacza, że ma styczność tylko z jego systemami plików.
W myśl zasady "na Linuksa nie ma wirusów" powinniśmy też wywalić wtyczki
do MTA i do samby, bo przecież jak nie ma wirusów to po co paczkować
takie coś?

--
Łukasz [DeeJay1] Jernaś
"PLD wspiera tych uzytkownikow, ktorym PLD dziala." - djurban