kexec3 dla kernela z branch LINUX_2_6 oraz aktualizacja imq (kernel.spec, iptables.spec, linux-libc-headers.spec)

Robert Kryczało laro w post.pl
Pon, 3 Sty 2005, 14:00:00 CET

Witam,

Przemysław Stanisław Knycz napisał:

> Witam!

> Ale wolałbym by był domyślnie włączony :-)

> Co do mnie - poprawki jak najbardziej, postaram się to przetestować na
> AMD64 jutro.

OK, zaraz sie za to wezme i wrzuce to do bconda.

Moglibyscie spojrzec na pozostale patche. W PLD ipp2p do tej pory bylo
w oddzielnej paczce, pozniej autor wycofal sie z dystrybuowania zrodel
w innej formie nie przez pom-ng, ostatnio znowu zaczal to robic.

Sam modul ma 3315 bajtow po kompresji, jest w oficjalnym zestawie
patchy na netfilter, wiec trzymanie tego w oddzielnej paczce nie ma
sensu (stad Obsoletes)

Interesuja mnie takze inne niz x86 architektury w kontekscie
wszystkich naniesionych patchy (czy kernel poprawnie sie kompiluje i
poprawnie dziala).

Czy sa jeszcze jakies uwagi oprocz powyzszych?

--
Pzdr
RK