kexec3 dla kernela z branch LINUX_2_6 oraz aktualizacja imq (kernel.spec, iptables.spec, linux-libc-headers.spec)

Wojciech 'Sas' Cięciwa cieciwa w dzp.ntt.com.pl
Pon, 3 Sty 2005, 15:08:30 CET

Dnia 03-01-2005, pon o godzinie 14:00 +0100, Robert Kryczało napisał(a):
[...]
> Moglibyscie spojrzec na pozostale patche. W PLD ipp2p do tej pory bylo
> w oddzielnej paczce, pozniej autor wycofal sie z dystrybuowania zrodel
> w innej formie nie przez pom-ng, ostatnio znowu zaczal to robic.
>
> Sam modul ma 3315 bajtow po kompresji, jest w oficjalnym zestawie
> patchy na netfilter, wiec trzymanie tego w oddzielnej paczce nie ma
> sensu (stad Obsoletes)
>
> Interesuja mnie takze inne niz x86 architektury w kontekscie
> wszystkich naniesionych patchy (czy kernel poprawnie sie kompiluje i
> poprawnie dziala).

> [...]
A zapewnisz intergralosc iptables/pom-ng ?
Jesli tak to mieszaj, jak nie, to ytrzymaj sie z daleka od tego ..

Pozdrawiam.
					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa - Member of PLD Team                     }
{e-mail: cieciwa w dzp.ntt.com.pl, http://www.republika.pl/cieciwa }