kexec3 dla kernela z branch LINUX_2_6 oraz aktualizacja imq (kernel.spec, iptables.spec, linux-libc-headers.spec)

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Wto, 4 Sty 2005, 15:14:48 CET

On Monday 03 of January 2005 14:00, Robert Kryczało wrote:

> Interesuja mnie takze inne niz x86 architektury w kontekscie
> wszystkich naniesionych patchy (czy kernel poprawnie sie kompiluje i
> poprawnie dziala).

nie kompiluje sie na gcc-3.4.x i czeka cie troche zabawy,
zeby sie budowal tak gladko jak poprzedni snap.

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)