SPECS: kernel.spec - mount /boot (see -devel-en ml for more inform...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 4 Sty 2005, 16:26:22 CET

On Tue, 4 Jan 2005, Charles wrote:
> Nie sądzę, żeby to było najszczęśliwsze rozwiązanie. Automatyczne
> montowanie dysków/partycji podczas sesji rpma?

Szczególnie, że jeżeli mam odmountowany... to z jakiegoś powodu. I taki
stan ma być po operacji rpm-a (czyli jeżeli jest mountowanie to po
instalacji musi być odmountowanie).

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost