fortune-mod-pl-argante-20040901-2

Cezar Cichocki cezar w cs.net.pl
Wto, 4 Sty 2005, 20:57:34 CET

VTAM!

On Tue, Jan 04, 2005 at 08:48:04PM +0100, Marcin Krzyzanowski wrote:
[...]
> dlatego ze dotyczą Ciebie ?

Tak.

> a Oleksy twierdzi od zawsze ze jest niewinny, i komu tu wierzyć ? :)

Bue. Różniaca polega na tym, że Oleksy współpracował (chyba), a mnie to
jakiś bałwan który wstydzi się przyznać do swojego imienia błotem
obrzuca. Sytuacja nieco jak z książek Kafki, nie sądzisz?

[...]
> a na to trzebaby miec pisemną jego zgode na przetwarzanie danych
> osobowych, a wątpie zeby takową wyraził hehe

Hrump, to już nie można komuś obić ryja bez odpowiedniego paragrafu w
ustawie? Co za czasy :-(

> --
> Marcin Krzyżanowski

p.s. Cytując naszego wspólnego znajomego: "umieść w fortunkach wpis o
treści: <<krzyzak to kozojebca>> i niech chłopak teraz kombinuje" ;-)

--
Cezar Cichocki
CYBER Service