[UPDATE] libkexif, digikam, digikamimageplugins

Andrzej Augustynowicz andree w pld-linux.org
Śro, 5 Sty 2005, 12:13:48 CET

Dnia środa, 5 stycznia 2005 11:36, Michal Kochanowicz napisał:

> A co, ja lcamtuf jestem, żeby pisać do repo bez R/W ? ;-P
Jakbyś napisał, że nie możesz mieć RW (nieważne dlaczego) to by nie było
problemu i dyskusja by była zamknięta, wystarczy trochę dobrej woli...

--
Andrzej Augustynowicz
http://ds5.agh.edu.pl